W trzecim kwartale 2025 roku skonsolidowane przychody Grupy Pracuj sięgnęły 205 mln zł i były o ponad 6% wyższe niż rok wcześniej. Grupa skutecznie poszerza bazę klientów w Polsce, kontynuuje kilkunastoprocentowy wzrost miesięcznych powtarzalnych przychodów w Niemczech oraz notuje dynamiczny, ponad 20% wzrost sprzedaży w Ukrainie. Skorygowana EBITDA1 w minionym kwartale wyniosła ponad 97 mln zł, przy marży skorygowanej EBITDA na poziomie powyżej 47%, zaś wypracowany w tym okresie skonsolidowany zysk netto sięgnął 66 mln zł, o 7% więcej niż rok wcześniej. Narastająco, po dziewięciu miesiącach tego roku, skonsolidowane przychody Grupy Pracuj przekroczyły 614 mln zł (+5% r/r), skorygowana EBITDA sięgnęła 286 mln zł (+6% r/r), a zysk netto wyniósł 188 mln zł (+15% r/r).
Wszystkie biznesy Grupy Pracuj kontynuują wzrost pomimo spowolnienia na rynku rekrutacyjnym. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii. Skalowalne narzędzia e-commerce i rozwiązania samoobsługowe, wspierane inteligentnymi modelami ustalania cen, umożliwiają nam docieranie do coraz szerszej grupy klientów, powiększając nasz rynkowy zasięg. Z serwisu Pracuj.pl aktywnie korzysta już 61,5 tys. pracodawców. Nasze kompetencje technologiczne i rozpoznanie rynku przekładają się na konkretne efekty biznesowe. Ukraiński serwis Robota.ua rośnie o ponad 20% r/r pomimo trwającej wojny, co wynika z silnego popytu na pracę przy niedoborze kandydatów oraz stopniowego wyrównywania relacji cen i wynagrodzeń do poziomów zachodnich. Z kolei niemiecki softgarden notuje dalszy, dwucyfrowy wzrost powtarzalnych przychodów, mimo stagnacji na tamtejszym rynku, potwierdzając odporność rozwiązań oferowanych w modelu SaaS
-wskazuje Przemysław Gacek, prezes Grupy Pracuj

Strategia powiększania zasięgu rynkowego nie tylko wzmacnia naszą odporność na cykle koniunkturalne, lecz buduje także nasz przyszły potencjał. Rekordowo duża baza klientów działa jak dźwignia, zwiększająca przyspieszenie, gdy rynek ponownie się ożywi i wzrośnie aktywność rekrutacyjna. Pewne oznaki poprawy koniunktury gospodarczej widać już w Polsce i w Niemczech, ale na ich potwierdzenie trzeba jeszcze poczekać
-dodaje Przemysław Gacek
Pracuj.pl z rekordową liczbą klientów
W trzecim kwartale kontynuowaliśmy rozwój narzędzi do sprzedaży online i modeli cenowych wykorzystujących sztuczną inteligencję. W ciągu dziewięciu miesięcy tego roku kanał e-commerce odpowiadał za około 17% wartości sprzedaży Pracuj.pl, natomiast ogłoszenia, których ceny ustalane były w czasie rzeczywistym przy wsparciu AI, wygenerowały około 13 mln zł sprzedaży.
-wskazuje Rafał Nachyna, członek zarządu i dyrektor operacyjny Grupy Pracuj

eRecruiter z nowymi funkcjonalnościami, Kadromierz z dynamicznie rosnącymi przychodami
W minionym kwartale eRecruiter zyskał nowe funkcje, w tym Asystenta AI, który wspiera analizę aplikacji, tworzenie podsumowań i automatyzację komunikacji z kandydatami. Rozwiązanie to przełożyło się na dalszy wzrost efektywności pracy użytkowników i stanowi kluczowy element naszej strategii rozwoju produktów HR Software
-komentuje Rafał Nachyna
Niemiecki softgarden z nowym modelem akwizycji klientów
W trzecim kwartale 2025 roku oferta softgarden została rozszerzona o model samoobsługowy, tzw. Light Touch, skierowany głównie do małych i średnich firm. Oferta ta oparta jest na prostych pakietach cenowych, bezpłatnym okresie próbnym oraz wysokiej automatyzacji procesu zakupowego, w tym obsłudze klienta poprzez chatbota AI. Po uruchomieniu darmowej wersji testowej Light Touch w lipcu tego roku liczba zapytań od potencjalnych klientów we wrześniu była prawie dwukrotnie wyższa niż dotychczasowa średnia miesięczna w 2025 roku
-informuje Rafał Nachyna
Serwis Robota.ua z pozycją nr 1 w Ukrainie
Serwis Robota.ua utrzymał pozycję lidera rynku ukraińskiego pod względem liczby ogłoszeń i wielkości aktywnej bazy CV, wzmacniając swoją pozycję w warunkach stopniowej odbudowy gospodarki funkcjonującej w realiach wojennych.
W trzecim kwartale tego roku liczba aplikacji w serwisie Robota.ua zwiększyła się o 19% r/r, co jest szczególnie istotne w warunkach utrzymującego się niedoboru kandydatów na ukraińskim rynku pracy. Skuteczne działania marketingowe pozwoliły nam zbudować największą bazę aktywnych CV w Ukrainie. Równolegle Robota.ua rozwijała także kanał sprzedaży e-commerce, umożliwiający klientom samodzielny zakup usług rekrutacyjnych online. Rozbudowa kanału e-commerce i dalsza automatyzacja procesów są kluczowym elementem strategii poszerzania zasięgu i dywersyfikacji przychodów serwisu
-komentuje dyrektor operacyjny Grupy Pracuj.
Wzrost zysków w parze z rosnącymi przychodami
Wybrane skonsolidowane wyniki finansowe Grupy Pracuj

Grupa Pracuj jest wiodącą platformą technologiczną w branży HR w Europie. Grupa wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rekrutacji, utrzymania i rozwoju pracowników, ułatwia użytkownikom jej serwisów znalezienie odpowiedniego zatrudnienia umożliwiającego pełne wykorzystanie ich potencjału oraz tworzy światowej klasy technologie, które kształtują przyszłość rynku HR.
Marki należące do Grupy tworzą zaawansowany cyfrowy ekosystem dla branży HR, spośród których najważniejsze to: Pracuj.pl – największy polski internetowy serwis rekrutacyjny, Robota.ua – wiodący na rynku ukraińskim internetowy serwis rekrutacyjny, eRecruiter – wiodący polski system wspierający prowadzenie procesów rekrutacyjnych, oferowany w modelu SaaS (ang. software as a service, czyli oprogramowanie jako usługa), softgarden – wiodący gracz w obszarze systemów wspierających procesy rekrutacji (Talent Acquisition Suite) w Niemczech, obecny również na innych rynkach europejskich, a także Kadromierz – nowoczesne rozwiązanie do planowania i zarządzania czasem pracy. Grupa Pracuj działa od 25 lat w Polsce, od 19 lat w Ukrainie, a od 2022 roku także w Niemczech. Zatrudnia w sumie około 1 200 osób. Od grudnia 2021 roku Spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
1 Skorygowana EBITDA oznacza zysk z działalności operacyjnej powiększony o amortyzację, skorygowany o wykazane w skonsolidowanym sprawozdaniu z całkowitych dochodów koszty programów płatności w formie akcji, koszty związane z akwizycjami oraz koszty restrukturyzacji w nabytych spółkach.
2 W ramach modelu freemium każdy klient może opublikować jedno darmowe ogłoszenie o pracę w miesiącu.

